Με τον υδράργυρο να χτυπάει κόκκινο, οι κάτοικοι της πρωτεύουσας και γενικότερα των αστικών κέντρων ξεκινούν τις διακοπές τους.
Το πρώτο κύμα εκδρομέων αναμένεται να εγκαταλείψει την Αθήνα το Σαββατοκύριακο για αυτό έχει σημάνει συναγερμός στην Τροχαία και το λιμενικό, καθώς στο λιμάνι του Πειραιά η κίνηση αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένη.
Όσοι θα μείνετε στην Αθήνα αυτό το Σαββατοκύριακο καλό θα ήταν είτε να πάτε σε μία παραλία είτε να μείνετε στο σπίτι σας αφού στους δρόμους και ειδικά στο κέντρο τα πράγματα δεν θα είναι και τόσο ευχάριστα. Το καυσαέριο και ο καύσωνας θα κάνουν αποπνικτική την ατμόσφαιρα στην Αθήνα.
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 29 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου