Το γραφείο πάνω ανήκει στην αρμοδιότητα του Μ. Xρυσοχοiδη, ενώ το πρωτόκολλο του τομέα ενέργειας έχει περάσει στην ευθύνη της Τίνας Μπιρμπίλη. * Στην πλατεία Κάνιγγος, εκεί που βρίσκεται το παλιό υπουργείο Εμπορίου, μετέπειτα Ανάπτυξης, και τώρα Περιφερειακής Ανάπτυξης, όπως μας ενημέρωσαν οι υπάλληλοι, στα έγγραφα των τελευταίων αποφάσεων που υπέγραψε ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή Δ. Σπυράκος εμφανίζεται μόνο το όνομα της γραμματείας. Το λογότυπο του υπουργείου Εργασίας, εκεί που πλέον ανήκει, δεν εμφανίζεται πουθενά, αφού επί του παρόντος επισήμως η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είναι... «άστεγη». Αντιδράσεις όμως εκδηλώνονται και σε άλλα νευραλγικά υπουργεία. Μέσα στα ίδια κτίρια, χωρίστηκαν διευθύνσεις και τμήματα, και «μεταφέρθηκαν» εν μια νυκτί από το ένα υπουργείο στο άλλο, χωρίς κανείς να έχει προετοιμάσει νωρίτερα το έδαφος. Σημαντικές αποφάσεις και υποθέσεις έχουν ανασταλεί αφού κανένα στέλεχος της διοίκησης δεν παίρνει την απόφαση να τα προωθήσει - (άραγε πού και σε ποιον;) προτού ξεκαθαριστούν οι αρμοδιότητες των υπουργών και των υφυπουργών. Πηγή
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 39 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου