Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Μόνο οι ομόθρησκοι μας οι Ρώσοι δείχνουν τέτοιο δέοντα σεβασμό.



Ρωσικό άγημα πεζοναυτών , τίμησε την 28η Οκτωβρίου και την Μπουμπουλίνα , στις Σπέτσες !!!


Παρατηρώντας την συμπεριφορά τους βλέπεις οσο και να μην θέλεις, την τεράστια διαφορά κουλτούρας που έχουν, από το ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ συνονθύλευμα που λέγεται ….Αμερική,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου