Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Στο τέλος θα κυκλοφορούν με μάσκες .Έκραξαν πάλι τον μέγα ΑΚΗ με τις 180…


Το απόγευμα στο Ελ. Βενιζέλος έβγαινε από την πύλη Β (εντός Sengen πτήσεις) ο κ. Ακης Τσοχατζόπουλος , έπεσε τοοο κράξιμο με τα κατάλληλα ..κοσμητικά επίθετα!!!! Απίστευτο ο κόσμος δεν κρατιέται πλέον....

Άδικα ανησύχησε ο… ΑΚΗΣ

O …έντιμος και… αδιάφθορος έχει 180 offshore.Εάν δεν ήταν, πόσες θα είχε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου