Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010
Πάρτε μία για το σπίτι, και μια για την...τουαλέτα
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
4 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:26 π.μ.
πανω στην ωρα, και ηθελα να τυλιξω κατι αυγα για να μη σπασουν οπως θα τα φερνω με το αμαξι
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
πανω στην ωρα, και ηθελα να τυλιξω κατι αυγα για να μη σπασουν οπως θα τα φερνω με το αμαξι
ΑπάντησηΔιαγραφή