Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Πάρτε μία για το σπίτι, και μια για την...τουαλέτα



1 σχόλιο:

  1. πανω στην ωρα, και ηθελα να τυλιξω κατι αυγα για να μη σπασουν οπως θα τα φερνω με το αμαξι

    ΑπάντησηΔιαγραφή