Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
Κανελλάκης: Άδωνι, αρχηγός του Λάος είναι ο Χίτλερ!
Για να μάθει ο κόσμος τί είπε χθές βράδυ στον Άδωνι (εκπομπή Παπαγιάννη στο Έξτρα) ο Γιάννης Κανελλάκης στον Άδωνι Γεωργιάδη, που τον άκουγε σαν κότα: Αρχηγός και μέντορας του ΛΑΟΣ είναι ο Χίτλερ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου