Από τις 12 τα μεσάνυχτα και μέχρι αυτή την ώρα διεξάγονται φοβερές μάχες στην Κερατέα μεταξύ δυνάμεων των ΜΑΤ και κατοίκων της περιοχής που εξακολουθούν να διαμαρτύρονται για τη δημιουργία ΧΥΤΥ στο Οβριόκαστρο.
Τα επεισόδια γίνονται στο πρώτο μπλοκ των αστυνομικών κι ακούγονται συνέχεια δυνατές εκρήξεις, μάλλον από τη ρίψη μολότοφ από πλευράς των κατοίκων και των δακρυγόνων από τα ΜΑΤ!
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 32 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου