Από σήμερα Στην Κρήτη όσοι αγοράζουν τσιγάρα θα δουν μία ετικέτα πάνω σε αυτά, όπου αναγράφει Σ.Π.Κ.Κ +0.10 ευρώ .Αυτό σημαίνει ότι θα τα πληρώσουν δέκα λεπτά παραπάνω επειδή λένε, έπεσε ο τσίρος τους, και τους έκοψαν και το ποσοστό κέρδους. Δηλαδή οι κοροϊδάρες οι κρητικοί θα πληρώνουν τα τσιγάρα 0,10 λεπτά περισσότερο από ότι στην υπόλοιπη Ελλάδα. Έτσι αποφάσισε ο σύλλογος τους έτσι και έγινε .
Τώρα σε ποιο κράτος του κόσμου μπορεί να γίνει αυτό; Δηλαδή σε όποιον καπνίσει, στην κυριολεξία, να αποφασίζει να ανεβάσει την τιμή σε προϊόν με στάνταρ τιμή; Mόνο στην… «ανεξάρτητη» ΚΡΗΤΗ του …. troika greece .
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 13 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου