Η βολευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ Νάντια Γιαννακοπούλου αναγκάστηκε να αποχωρήσει εσπευσμένα χθες από το αμφιθέατρο του Κάστρου Καλαμάτας όπου πραγματοποιήθηκε το 17ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού. Ο λόγος ήταν.... μία ομάδα 200 αγανακτισμένων που βρέθηκαν έξω από το Κάστρο και θέλησαν να την βάλουν να χορέψει τον χορό των… μπουκαλιών. Μόλις ολοκληρώθηκε η εκδήλωση και η βουλευτής βγήκε άρχισαν να της πετάνε μπουκάλια με νερό και να φωνάζουν: "Το ψήφισες ρε Νάντια, κατάντια, κατάντια", αναγκάζοντας την να αποχωρήσει γρήγορα από το αμφιθέατρο, μόλις διαπίστωσε ότι το κλίμα δεν την "σήκωνε".
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 22 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου