Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Αυτοί είναι οι μιζαδόροι του συσσιτίου των αστέγων…. Φτύστε τους.



Κυκλοφόρησε στο Ιντερνετ η Φώτο του άθλιου που ήθελε μίζα από το.. συσσίτιο για τους άστεγους. Καλά θα κάνουμε να… θυμόμαστε την σκατόφατσα και το όνομα του, γιατί ο τύπος είναι κυριολεκτικά γουρούνι.

Στη φωτογραφία λοιπόν αριστερά είναι ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος του Κέντρου Αστέγων του Δήμου Αθηναίων Γιάννης Σφακιανάκης και δεξιά ο διευθυντής του Ιδρύματος Ηρακλής Ευσταθίου, ο οποίος και συνελήφθη για την υπόθεση διαφθοράς στο Κέντρο. Επίσης, εμπλοκή φέρεται να έχει και ο συνεργάτης του Σφιακιανάκη, Γεώργιος Αγγελόπουλος

Ο Ηρακλής Ευσταθίου συνελήφθη ως γνωστόν από άνδρες της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ το βράδυ της Πέμπτης στην περιοχή της Κηφισιάς. Δείτε εδω Έπαιρνε ..μίζα για το συσσίτιο των..αστέγων ? Ο συνεργάτης του προέδρου του Κέντρου Γ. Αγγελόπουλος κατηγορείται ότι προσέγγισε πρώτος τον προμηθευτή απαιτώντας ποσοστό 10% για να αποδεσμευτούν οι οφειλές του Δήμου Αθηναίων προς την εταιρία του, 400.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου