Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Nα ποιοι τα φάγανε, και συνεχίζουν να τα..τρώνε.








Εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ πληρώνει ο ελληνικός λαός στους οίκους αξιολόγησης.

Στον πίνακα 1 παρουσιάζονται οι αμοιβές των χρηματοικονομικών συμβούλων-αναδόχων (οίκοι αξιολόγησης, ελληνικές και ξένες τράπεζες), ανά έργο αποκρατικοποίησης για την περίοδο 1999-2004. Σημειώνεται ότι για την περίοδο 1990-1998 οι αποκρατικοποιήσεις γίνονταν από τον 0αε (Οργανισμό Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων.

Στον πίνακα ΙΙ παρουσιάζονται οι αμοιβές των ξένων τραπεζών και οίκων ανά έργο αποκρατικοποίησης για την περίοδο 2004-2010.

Όσον αφορά τις επιλογές ξένων οίκων-τραπεζών ως αναδόχων-συμβούλων σε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου διαφόρων εταιρειών, σας γνωρίζουμε ότι η σχετική απόφαση λαμβάνεται αρμοδίως από το διοικητικό συμβούλιο εκάστης εταιρείας η οποία και καταβάλλει την σχετική αμοιβή χωρίς τη διαμεσολάβηση ή έγκριση του Δημοσίου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου