Για τις δημοσκοπήσεις (τις πρώτες μετά τις διακοπές) που θα δουν αύριο Κυριακή το φως της δημοσιότητας, οι πληροφορίες λένε ότι η MRB δίνει τη ΝΔ μπροστά με ποσοστό (χωρίς αναγωγές) περί το 23,7% και το ΠΑΣΟΚ περί το 18,6%. Δηλαδή έχει προβάδισμα περί τις 5,1 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι με τις αναγωγές η ΝΔ κινείται... λίγο πάνω από το 30% ενώ το ΠΑΣΟΚ πιο κάτω και ότι αν γίνονταν τώρα εκλογές, δεν θα σχηματιζόταν αυτοδύναμη κυβέρνηση, άρα όποιος κερδίσει στην πλειοδοσία και του τα κάτσει χοντρά του αγράμματου χοντρού, θα κάνει και κυβέρνηση. Ζήτω η ..Ελλάδα.
Έκλεισε το «Αλκατράζ με αλιγάτορες», η φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
-
Το κέντρο κράτησης μεταναστών στη Φλόριντα, το αποκαλούμενο και «Αλκατράζ
με αλιγάτορες», έχει πλέον κλείσει, ένα χρόνο μετά τη λειτουργία της,
ανακοίνω...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου