Ixnos

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Δεν ..πέρασε της Μπίλντεμπερκ-Διαμαντοπούλου.




Η εγκάθετη από την Μπιλντεμπερκ καταστροφέας της Παιδείας, Διαμαντοπούλου, εξέδωσε σχετική εγκύκλιο για απαγόρευση παρελάσεων σε όσα σχολεία είχαν πάνω από 4 ημέρες κατάληψη.

Χθες πήρε την απάντηση της από το μέλλον της Ελλάδας.

Τίνος είναι βρε Άννα τα παιδιά; Σίγουρα ΟΧΙ της τρόικας και των νενέκων!

Ixnos στις 11:29 π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.