Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Είναι η ώρα να αρχίσει ο… πετροπόλεμος


Δεν το λέμε εμείς. Το λέει ο…. Ροντούλης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου