Θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει αυτό το παιχνίδι του συναγωνισμού Αστυνομικών –κουκουλοφόρων για το ποιος θα φαίνεται ποιο χάλιας. Απαράδεκτη εικόνα για όργανα τάξης να είναι καμουφλαρισμένα με αμπέχονα, σακίδια, κουκούλες, κασκόλ κ.α .Εάν φοβούνται η ντρέπονται να πάνε στα σπίτια τους. Εκτός εάν δεν είναι αστυνομικοί, αλλά παρακρατικοί η πράκτορες των μυστικών υπηρεσιών, που είναι ακόμη χειρότερο. Έχουμε βαρεθεί τους καμουφλαρισμένους.
Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου