Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Χαιρετίσματα στο…. Antinews και τον Φαηλο. Να τον χαίρεστε τον γελοίο



ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ : "ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΙ ΟΣΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"!

Σούπερ αποκαλυπτικό: Αδωνις Γεωργιάδης: Από μικρός αγαπούσα τον Σαμαρά, ήμουν και ΠΟΛ.ΑΝ.

Π@στηδες και παλικάρια, γίνανε μαλλιά κουβάρια (στην πολιτική)

Από σήμερα τα φασιστόμουτρα θα κάνουν πιάτσα στην..Συγγρού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου