Από το prionokordela.gr …Ουρές στα ΑΤΜ των τραπεζών στην περιοχή της Πλ. Βικτωρίας αυτή την ώρα. Ο κόσμος σηκώνει τα λεφτά του…..
Μάλλον ήρθαν νέες και βιτσιόζικες πουτάνες στα μπουρδέλα της περιοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου