Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Αισχρή πριμοδότηση Κ.Κ.Ε στην Ν.Δ



Ιδιαίτερα σημαντική άνοδο κατέγραψε η Νέα Δημοκρατία στην Εύβοια, αυξάνοντας κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες την δύναμη της. Μάλιστα, ενώ στις προηγούμενες εκλογές έλαβε 19.000 ψηφοδέλτια, την Κυριακή συγκέντρωσε 32.000 ψήφους! Σύμφωνα μάλιστα με τους πολιτικούς αναλυτές τα γαλάζια ψηφοδέλτια επέλεξαν όχι μόνο ψηφοφόροι των Ανεξάρτητων Ελλήνων και του ΛΑΟΣ, αλλά και του ΚΚΕ, δεδομένου ότι το Κομμουνιστικό Κόμμα έλαβε 5.600 λιγότερες ψήφους! Έτσι, ο Σίμος Κεδίκογλου ως πρώτος στην γαλάζια λίστα κατάφερε να εκλεγεί βουλευτής.
Πριν βιαστούν κάποιοι να γκρινιάζουν, ας αναλύσουν τα αποτελέσματα και ίσως καταλάβουν πολλά. Ο ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.

6 σχόλια:

  1. Ίχνος ώρες ώρες ανεβάζεις κάτι μαλακίες καραμπινάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες να θυσίασε το αστέρι του τον Μαρίνο για τον χλαπάτσα τον Κεδίκογλου?
    ΈΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και απο που τουςβρηκε τους ψηφους απο τον ...θεό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι ο σφυριζα από που βρήκε τις +15000!
    Καλά ρε, πάμε καλα???
    http://ekloges.ypes.gr/v2012b/public/index.html#{"cls":"level","params":{"level":"ep","id":37}}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απο την ιδια ..πηγή ήπιαν νερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι το ΚΚΕ απ' τις 6000 που έχασε έδωσε 15000 στον τσιριζα, 13000 στη νουδου, 1400 στον τζανήμερο και 77 στην εθνική απελπισία :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή