Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Σε μερικά χρόνια αυτά τα ποσοστά θα είναι… πανελλαδικά



Σε "κάστρο" της Χρυσής Αυγής έχει μετατραπεί μεγάλο τμήμα του Ξηρομέρου, αφού σε πολλά χωριά ο Λαϊκός Σύνδεσμος κατάγραψε διψήφια νούμερα. Στα Βλυζιανά μάλιστα , έφτασε το 43% και είναι πρώτο κόμμα.
Σύμφωνα με το agriniopress.gr, τα αποτελέσματα δεν πρέπει να ξενίζουν αφού μια πρώτη "γεύση" υπήρχε από τις Περιφερειακές εκλογές το 2010.
Όμως η Χρυσή Αυγή, απέκτησε ακόμη πιο ισχυρά ερείσματα στο Ξηρόμερο, με τις δυο διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις, δίνοντας έτσι μεγάλα ποσοστά στον κόμμα.
Στην Χρυσοβίτσα η Χρυσή Αυγή, πήρε 14,5%, στον Πρόδρομο 14,2%, στην Μπαμπίνη 13,87%, στην Κατούνα 16,2%, ενώ στα Βλυζιανά από 27,5%, έφτασε τον Ιούνιο στο 42,86% και στο συγκεκριμένο χωριό, είναι πρώτο κόμμα.
Σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις αυτές, διαδραμάτισε η υποψηφιότητα του Ξηρομερίτη Δ. Μπαρμπαρούση, αλλά και η γενικότερη παρουσία του κόμματος στην περιοχή, που ήταν πολύ έντονη.

1 σχόλιο:

  1. with this side to sleep..
    Τόσο πατριώτες που υμνούν τον κατακτητή που ευθύνεται για τον θάνατο 600,000 ΕΛΛΗΝΩΝ από πείνα, μάχες, εκτελέσεις!
    που είναι ιδεολογικοί ή φυσικοί απόγονοι ταγματασφαλιτών και γερμανοτσολιαδων!
    http://ethnikoi.org/tagmata.html
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gXiH2w4eRhE
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=feuL-Vfreu0
    http://www.youtube.com/watch?v=vPYXmODt5M8&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=OEKOEVu8Bj0

    ΑπάντησηΔιαγραφή