Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012
Να΄σε καλά ρε ..Τσατσόπουλε .Γελάσαμε.
Το θέμα με τη δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρου Τσατσόπουλου "έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα", μονοπώλησε το ενδιαφέρον των social media χθες,
Οι υπόλοιπες
εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου