Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Να΄σε καλά ρε ..Τσατσόπουλε .Γελάσαμε.






Το θέμα με τη δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρου Τσατσόπουλου "έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα", μονοπώλησε το ενδιαφέρον των social media χθες,
Οι υπόλοιπες εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου