Ixnos

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Αυτό έπαθε η …Κύπρος





Χάνουν το 10% των καταθέσεων τους, όσοι Έλληνες μετέφεραν τα χρήματα τους σε Κυπριακές Τράπεζες!
Τα ΑΤΜ ήδη κατακρατούν το 10%
Ανοιχτά τα ATM στην Κύπρο αλλά μόνο για 600 ευρώ
Στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο οι Κυπριακές τράπεζες στην Ελλάδα και η laiki bank για να μην χάσουν τα χρήματα τους οι καταθέτες

Γνώριζε o Paul Koster (ΤΧΣ) και παραιτήθηκε από φόβο!



Ixnos στις 4:40 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.