Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Και η…. Γκάου στην… Lady ...Gaga




Μια λαμπερή αξέχαστη βραδιά υπόσχεται  η Lady Gaga στο Ολυμπιακό Στάδιο όπου πραγματοποιείται  η συναυλία της.
Εκτός από το πλήθος θαυμαστών που έχουν κατακλύσει από πολύ νωρίς το στάδιο, παρόντες είναι και πολλοί επώνυμοι.
Μάλιστα, στο ΟΑΚΑ έφθασε από νωρίς η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία ήταν χαμογελαστή και απλά ντυμένη με τα βυζιά ..μέσα .

Μάγεψε την Αθήνα η Lady Gaga: Πανζουρλισμός όταν είπε: «Αφού επιβίωσε η Ακρόπολη θα επιβιώσουν και οι Έλληνες»



Από τον….. Νταλάρα στην L. Gaga: Οι συναυλίες που "βούλιαξαν" το ΟΑΚΑ

Και για τα ….φραπεδο..ζώα.

Το μνημόνιο έβγαλε την Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν ισχεύει το δίκαιο της ΕΕ στις χώρες που υπεγραψαν μνημόνια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου