Το ωραίο είναι
ακόμη και τώρα όλα τα κοπροκάναλα τον έχουν πρώτη μούρη στα κολοπαράθυρα τους
για να μας υπενθυμίζουντο ….επίπεδο
τους. .
Ρε ψυχοτρονικέ Σαμαρά δεν τρώγεσαι .Αυτόν τον παλαβιάρη είχες
για υπουργό, και μετά ψάχνεις γιατί έφαγες μαύρο; Εάν τον κρατήσεις, την
επόμενη φορά δεν θα βρει η Νου..δούλα …. ούτε την ψήφο της… μάνας σου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου