Ixnos

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Παιχτούρες μου.






Αυτό είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών .



ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΖΙΝΟ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!
Θα κλείσει η Πάρνηθα;
ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ: ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ...
Γιατί θα πέσουν φάπες.



Πως κοιτάς τα παιδιά σου και δεν σε φτύνουν; Τσίπρας: Αν είναι να υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις σαν το Ελληνικό καλύτερα ψηφίστε Σαμαρά!

Ixnos στις 9:42 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.