Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Εσύ ακόμη πίνεις …Heineken;




Σε μια απίστευτη δήλωση προχώρησε ο CEO της Heineken.  «Η Νιγηρία ασφαλέστερη χώρα από την Ελλάδα για την εταιρεία μας», είπε στο Davos ο διευθύνων σύμβουλος της πολυεθνικής, Jean-Francois Van Boxmeer.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου