Ixnos

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία.



Μεγάλη δικαστική επιτυχία: Ηρωίνη 2 τόνων ταξίδεψε μόνη της με το ‪‎noor1 για Ελλάδα


ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ....ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΙ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΤΗΣ ΗΡΩΙΝΗΣ!! ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ NOOR 1, ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ


Ενώ ο Μαρινάκης αθωώνεται, έπιασαν συμπολίτες μας για παράνομη συλλογή ρίγανης!

 
Χωρίς αρχηγό η εγκληματική οργάνωση του Noor 1!

Ixnos στις 8:00 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.