Ixnos

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Τα΄μαθες πατέρα;




Ο Αγρειος Πάγος δικαίωσε τη Siemens! Αποφάνθηκε ότι οι «μίζες» δόθηκαν για επίσπευση του έργου και όχι για κλείσιμο της συμφωνίας!

Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ!



ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 4ος ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΣ 1ης ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΑΜΕΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 85%
Βίντεο ! Οταν ο Κούλης δήλωνε ! «Δεν μπορώ να ζήσω με 800 ευρώ το μήνα» -

Ixnos στις 10:24 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.