Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Τι ειναι τούτος ρε.


Όλοι οι Νουδουλίτες τρέχουν στις ρούγες και στα βουνά και το μουνί ...ραφτίζεται. Δηλαδή ότι φάμε ότι πιούμε, και ότι αρπάξει η ....κάλπη μας.
Το καλοκαίρι ξεκίνησε να απολαμβάνει o ...ανέμελος Κώστας Καραμανλής, ο οποίος έκανε πρώτη στάση για διακοπές στην Ήπειρο.
Mάλιστα, ο πρώην πρωθυπουργός δεν δίστασε να κάνει ράφτινγκ στα κρυστάλλινα νερά του Βοϊδομάτη, στον πυρήνα του Εθνικού Δρυμού Βίκου-Αώου.

Εμφανώς ευδιάθετος, o Καραμανλής βγήκε selfie με τους υπευθύνους τους Γραφείου Εναλλακτικού Τουρισμού, που τον συνόδευσαν στην εξόρμηση.
Τάκης Θεοδωρικάκος: Η Οικογένεια να 'ναι καλά 


Και επειδή εμείς δεν θέλουμε να αδικήσουμε τον χαζοχαρούμενο Κούλη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου