''Εάν είχαμε περισσότερες ΜΕΘ θα είχαμε και περισσότερους νεκρούς.''Όλες τις διάνοιες έχει μαζέψει ο Κυριάκος. pic.twitter.com/d9e9AX3c26— Ιερώνυμος boss (@JeronymoBoss) November 24, 2020
''Εάν είχαμε περισσότερες ΜΕΘ θα είχαμε και περισσότερους νεκρούς.''Όλες τις διάνοιες έχει μαζέψει ο Κυριάκος. pic.twitter.com/d9e9AX3c26
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου