Ixnos

Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

Mας πήραν είδηση.


Πολύ μέλι και τηγανίτα τίποτα.

Λευκός Οίκος: Η Μπάντα έπαιζε το «Πέρα στους πέρα κάμπους» και «Νινανάι γιάβρουμ», και....χόρευαν οι καλεσμένοι.


Φόρεσε γραβάτα με την ελληνική σημαία: Ξετρελαμένος ο Μπάιντεν με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.



Ixnos στις 10:56 π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.