Σειρά παρατυπιών που όπως είπε συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό διαπιστώνει ο πρόεδρος της MIG Ανδρεας Βγενόπουλος, όσον αφορά στη διαδικασία που οδήγησε στην είσοδο της Aegean στη γραμμή της Κωνσταντινούπολης. Ο ρόλος μας ήταν συμβουλευτικός, όλα τα υπόλοιπα είναι αρμοδιότητες άλλων φορέων, αναφέρει στην απάντησή του το υπουργείο Εξωτερικών, παραπέμποντας, εμμέσως πλην σαφώς, τον επικεφαλής της MIG στον υπουργείο Μεταφορών. Με ανακοίνωσή της, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αναφέρει ότι χειρίστηκε την υπόθεση, όπως είχε καθήκον να πράξει. Σύμφωνα με τα διεθνώς ισχύοντα, μεταξύ κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τρίτης χώρας, υπογράφονται διακρατικές συμφωνίες, οι οποίες επικυρώνονται για να αποκτήσουν ισχύ νόμου και δίνουν σε μια εταιρεία κάθε χώρας το δικαίωμα να πετά στην άλλη. Η σχετική διμερής συμφωνία Ελλάδας - Τουρκίας, έδινε τα δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλλευσης στην Ολυμπιακή και τις Τουρκικές Αερογραμμές (THY). Σύμφωνα, όμως, με τον κ. Βγενόπουλο, τον περασμένο Ιούλιο πληροφορήθηκε ότι πτήσεις στο δρομολόγιο Αθήνα - Κωνσταντινούπολη θα πραγματοποιεί και η Aegean. Όπως πρόσθεσε, επικοινώνησε με τον …… γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, Δημήτρη Πλατή, ο οποίος δήλωσε άγνοια για το θέμα και ζήτησε προθεσμία ολίγων ημερών για να ενημερωθεί. Μετά από λίγες μέρες, σύμφωνα με τον Ανδρ. Βγενόπουλο, ο Δημ. Πλατής τον ενημέρωσε ότι είχε υπογραφεί ένα μνημόνιο κατανόησης μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Από την ελληνική πλευρά στην επιτροπή μετείχαν τρεις εκπρόσωποι του υπουργείου Εξωτερικών και τρία στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Το Μνημόνιο εκφράζει την πρόθεση των δύο πλευρών να επικαιροποιήσουν τη διακρατική συμφωνία, δίνοντας μάλιστα το χαρακτήρα του επείγοντος στη διαδικασία. Βάσει αυτού του μνημονίου (σ.σ. το οποίο υπεγράφη στις 12 Ιουνίου), η Aegean ξεκίνησε δρομολόγια για την Κωνσταντινούπολη, στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Και μην επικαλείστε κύριοι του ΥΠΕΞ «νομότυπες διαδικασίες», διότι με νομότυπες διαδικασίες ξεσκίζεται τα μυστικά κονδύλια.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου