Για τις δημοσκοπήσεις (τις πρώτες μετά τις διακοπές) που θα δουν αύριο Κυριακή το φως της δημοσιότητας, οι πληροφορίες λένε ότι η MRB δίνει τη ΝΔ μπροστά με ποσοστό (χωρίς αναγωγές) περί το 23,7% και το ΠΑΣΟΚ περί το 18,6%. Δηλαδή έχει προβάδισμα περί τις 5,1 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι με τις αναγωγές η ΝΔ κινείται... λίγο πάνω από το 30% ενώ το ΠΑΣΟΚ πιο κάτω και ότι αν γίνονταν τώρα εκλογές, δεν θα σχηματιζόταν αυτοδύναμη κυβέρνηση, άρα όποιος κερδίσει στην πλειοδοσία και του τα κάτσει χοντρά του αγράμματου χοντρού, θα κάνει και κυβέρνηση. Ζήτω η ..Ελλάδα.
Γίνεται του μνημουνίου το κάγκελο
-
Χάος: Οι ΗΠΑ χτύπησαν τα Στενά του Hormuz, εκρήξεις στο νησί Sirik - Trump:
Το Ιράν σκότωσε την εκεχειρία -Στον αέρα το Μνημόνιο
Ισοπέδωσαν ξανά ...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου