Το έτος 2010 υποδέχτηκαν στην Αυστραλία και τη Νέας Ζηλανδίας, ενώ σταδιακά και οι υπόλοιπες περιοχές του πλανήτη προετοιμάζονται να καλωσορίσουν τη νέα χρονιά. Η Ωκεανία ήταν η πρώτη περιοχή που υποδέχθηκε το 2010, με σόου πυροτεχνημάτων. Το Σίδνεϊ υποδέχτηκε τη νέα χρονιά στις 15:00 ώρα Ελλάδας, με πυροτεχνήματα πάνω από την Όπερα του Σίδνεϊ και τη γέφυρα του λιμανιού της πόλης.
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 15 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου