Δεν πρόλαβαν μερικοί bloggers να κάνουν πρόταση για συλλογή υπογραφών για το μεταναστευτικό, και βιάστηκε ο αρχιφασιστοκαιροσκόπος να «υιοθετήσει» το θέμα για μικροκομματικούς και ψηφοθηρικούς λόγους, και έτσι να δώσει άλλοθι στα ΝΕΑ και σε όσους διαφωνούν να λένε πως οι ακροδεξιοί ζητούν δημοψήφισμα .Εάν αυτό δεν είναι προβοκάτσια του χειρίστου είδους τότε ποια είναι? Μια ζωή δούρειος ίππος ήταν του πατριωτικού χώρου και την ίδια αποστολή συνεχίζει προς δόξα των αφεντικών του. εμείς πάντως δεν συμμετέχουμε σε αυτή την φαρσοκωμωδία-παρωδία γιατί αρνούμαστε να συμμαχήσουμε με καρατζαφερομητσοτακοσιδερηδες και όλο το φασιστοσινάφι.
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 25 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου