ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 35 δευτερόλεπτα
2 σχόλια:
μηπως λεω μηπως εκτος απο φιλους του παοκ ειχε και μελη της Χρυσης Αυγης στα πουλμαν εεε ??
27 Αυγούστου 2010 4:41 μ.μ.
αυτη η μανια σας να ''βλεπετε'' παντου χρυσαυγιτες δεν εχει οριο.καταντατε ανιαροι και σπαστικοι. ποδοσφαιρικη ομαδα με τεραστιο κοσμο ειναι ο παοκ. και φυσικα θα διαθετει ατομα απο ολους τους πολιτικους χωρους. αυτο τωρα δηλ. πως λεγεται; διαπιστωση;
Δημοσίευση σχολίου