αυτη η μανια σας να ''βλεπετε'' παντου χρυσαυγιτες δεν εχει οριο.καταντατε ανιαροι και σπαστικοι. ποδοσφαιρικη ομαδα με τεραστιο κοσμο ειναι ο παοκ. και φυσικα θα διαθετει ατομα απο ολους τους πολιτικους χωρους. αυτο τωρα δηλ. πως λεγεται; διαπιστωση;
μηπως λεω μηπως εκτος απο φιλους του παοκ ειχε και μελη της Χρυσης Αυγης στα πουλμαν εεε ??
ΑπάντησηΔιαγραφή27 Αυγούστου 2010 4:41 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτη η μανια σας να ''βλεπετε'' παντου χρυσαυγιτες δεν εχει οριο.καταντατε ανιαροι και σπαστικοι. ποδοσφαιρικη ομαδα με τεραστιο κοσμο ειναι ο παοκ. και φυσικα θα διαθετει ατομα απο ολους τους πολιτικους χωρους. αυτο τωρα δηλ. πως λεγεται; διαπιστωση;