Κατάλαβε μάλλον πως κάποια στιγμή θα τους πάρουν με τις πέτρες και τους έστειλε τελεσίγραφο μέσω... sms χθες ο Καρατζαφύρερ προς όλα τα μέλη της Κοινοβουλευτικής του Ομάδας, προκειμένου να σταματήσουν τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εμφανίσεις. Το εμπάργκο αφορά ιδίως τους νέους υπουργούς και υφυπουργούς του ΛΑ.γ.ΟΣ, στους οποίους διεμήνυσε εγγράφως: "Είναι ώρα για δουλειά και όχι για τηλεοπτικές προεκλογικές εμφανίσεις. Στα κανάλια θα βγαίνετε μόνο για να παρουσιάσετε και να υπερασπιστείτε το κυβερνητικό σας έργο". Μένει να δούμε αν οι βολευτές και οι τοποθετημένοι από τους τοκογλύφους δοτοί υπουργοί του ΛΑ.γ.ΟΣ θα συμμορφωθούν με τη... διαταγή του αρχηγού τους!
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 31 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου