Η υπογραφή του Αντώνη Σαμαρά , βρίσκεται στο σημερινό Πρωτοσέλιδο της ξεφτιλοεφημερίδας Τα Νέα, και την συνδέει εκβιαστικά με την… πληρωμή μισθών συντάξεων κ.λ.π. Εμείς θα τους πούμε πως δεν αξίζει ΜΟΝΟ 8 δις Ευρώ, αλλά είναι η όποια εναπομείνουσα εθνική αξιοπρέπεια, και την οποία πολεμούν λυσσαλέα όλα τα αργυρώνητα Μ.Μ.Ε μέσω των ξεπουλημένων κονδυλοφόρων τους. Ασφαλώς δεν περιμέναμε να γνωρίζει τι σημαίνει εθνική αξιοπρέπεια μια συνεργαζόμενη με τους κατακτητές στην κατοχή παλιοφυλάδα, που πιέζει να υπογράψει δήλωση υποταγής στους αισχρούς δανειστές ένας εκλεγμένος από τον λαό αρχηγός κόμματος για να τον έχουν στο ίδιο σακί με τους υπόλοιπους υπηρέτες,
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 31 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου