Όταν η μαλακία σπάει κόκαλα βγαίνει ο κόπανος ο Zαχαριαδης να μας πει ότι, ήταν και ο
ΛΑΓΟΣ της χρυσής αυγής στην συγκέντρωση.Τι λες ρε μεγάλε σοβαρά; Δηλαδή τι θέλει να πει το πολιτικό
αρχίδι; Ότι όλοι ήταν οπαδοί του;
Οι Άγιοι, εφοβούντο περισσότερο την κατάκριση, παρά την αμαρτία τού άλλου...
-
Περισσότερα, εδώ.
=======================
Περισσότερα θέματα, εδώ.
Πριν από 3 ώρες


