Άντε βρέ τέρμα η γκρίνια για σήμερα . Καλή ανάσταση και Καλό Πάσχα , γιατί έρχεται ο νέος οικονομικός …Γολγοθάς. Οπότε ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κ…..ς των …επικυρίαρχων μας .
Τα απόνερα της δήθεν «εξουσίας» .
-
Υπόγεια συμφωνία Μητσοτάκη με Κασιδιάρη
Αυτά είναι τα «πουλέν» του Κασιδιάρη που στηρίζουν Βελόπουλο με εντολή από
τον Δομοκό! Το κόλπο με κόμμα-«μα...
Aλληλούια
-
Τ.Γκουριώτης σε Π.Παναγιωτόπουλο: «10 οικογένειες μοιράστηκαν τα 40 δισ. €
του Ταμείου Ανάκαμψης»!
Προκαλούν με την Ψήφο των Αποδήμων: Απευθείας...
Η ΕΛΛΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
-
ΑΘΗΝΑ 3-7-2020. Γράφει ο Καραχάλιος Σπυρίδων τού Κωνσταντίνου. Λένε ότι η
εμφάνιση πολλών συμπτώσεων μαζί σχηματίζει μια αλήθεια. Στη ζωή τού Έθνους
δεν υπ...
1 σχόλιο:
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ, ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ
Δημοσίευση σχολίου