Λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα Σάββατου η Δημοτική αστυνομία του Δήμου Αθηναίων, με υπαλλήλους του Δήμου και την βοήθεια των ΜΑΤ, άδειασε την Πλατεία Συντάγματος. Από τις 3πμ υπήρχε μεγάλη κίνηση γύρω από την πλατεία. 2 Κλούβες, 1 κλούβα συλλήψεων, 2 οχήματα της πυροσβεστικής, αρκετά περιπολικά και στην..... Eρμού, άνδρες του δήμου αθηναίων με υδροφόρες.
Γύρω από την πλατεία ήταν παρκαρισμένα φορτηγά για μπάζα.
Κατά τις 4:20 μπήκαν αστυνομικοί μαζί με άτομα της Χρυσής Αυγής, στην πλατεία με παρουσία εισαγγελέα και ζήτησαν ευγενικά από τους κατασκηνωτές-αγανακτισμένους της πλατείας να αποχωρήσουν με ειρηνικό τρόπο. Την ίδια στιγμή η πλατεία περικυκλώθηκε από άνδρες των ΜΑΤ.
Υπήρχαν κάποια συνθήματα αλλά… όλα κύλησαν ομαλά.
«Βόμβα» από τον Γιάννη Κωνσταντέλια: Έθεσε τον εαυτό του εκτός Εθνικής
Ελλάδος
-
Χωρίς τον Γιάννη Κωνσταντέλια θα παραταχθεί η Εθνική Ελλάδος στα παιχνίδια
του Σεπτεμβρίου για το Nations League. Ο μεσοεπιθετικός και ηγέτης του ΠΑΟΚ
με ...
Πριν από 45 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου