Να πως σκέφτηκαν να απαλλαγούν από τις
ανεπιθύμητες ελληνικές σημαίες μετά από συγκέντρωση οι υπεύθυνοι της ΝΔ:
Ναι, αυτοί θα σας σώσουν από τον κομμουνισμό. Αυτοί που πετάνε στα
σκουπίδια την ελληνικήσημαία, το σύμβολο του Έθνους. Κατά τα άλλα
''πατριωτισμός'' και σιχαμερά σποτάκια μετην υποστολή της ελληνικής
σημαίας. Προφανώς η ηγεσία της ΝΔ αναγνωρίζει ως έμβλημα της το
κουρελόπανο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τα δώδεκα αστέρια και γι'αυτο
αδιαφορεί πλήρως για το εθνικό μας σύμβολο.
Πηγή
Έκλεισε το «Αλκατράζ με αλιγάτορες», η φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
-
Το κέντρο κράτησης μεταναστών στη Φλόριντα, το αποκαλούμενο και «Αλκατράζ
με αλιγάτορες», έχει πλέον κλείσει, ένα χρόνο μετά τη λειτουργία της,
ανακοίνω...
Πριν από 2 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου