Όπως είναι αναμενόμενο θα αρχίσουν τώρα τα παπαγαλάκια. Δεν μπορεί το ΠΑΣΟΚ να κάνει κυβέρνηση γιατί δεν του φτάνουν τα ποσοστά. Φυσικά φροντίζουν να «κοντύνει» ο ΣΥΡΙΖΑ (έχουν μπόλικους δικούς τους εκεί μέσα)και να επιδοτηθεί το φασισταριό του ΛΑ.Ο.Σ για να έρθουν τα «σωστά» αποτελέσματα. Μήπως θα είναι καλύτερα να γίνει συγκυβέρνηση; Δηλαδή όποιον και να ψηφήσετε το ίδιο σας κάνει.Eτι και αλλιώς οι ίδιοι θα τα τρώνε πάλι, αλλά συνεταιρικά αυτή την φορά. Ε τότε να καταργήσουμε τις εκλογές, τι τις θέλουμε ; να μπαίνουμε και στα έξοδα; Ωραίο το παραμύθι που πάτε να μας σερβίρεται κύριοι «Μίχαλοι» . Είπαμε να μεταφέρεται την «φωνή» του ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ αλλά όχι και έτσι?
Μητσοτακης ..Εγώ να κυβερνώ και κάντε τα μπουρδέλο.
-
Χανιά: Καταγγελία για επίθεση σε κάτοικο επειδή “τόλμησε” να αντιδράσει
στην μαφία των παραλιών!
Χανιά: Άγρια καταδίωξη με τραυματισμό αστυνομικού – Χα...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου