"ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΤΑ!"
-
*Μαρία Καϊράκη*
"ΔΕ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΤΑ!"
Δηλωσε ο ..θιγμενος κατηγορουμενος Δημητρης Αβραμοπουλος στην πρωινη
εκπομπη της τηλεορασης του ΣΚΑΙ. ...
Πριν από 9 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου