''Εάν είχαμε περισσότερες ΜΕΘ θα είχαμε και περισσότερους νεκρούς.''
— Ιερώνυμος boss (@JeronymoBoss) November 24, 2020
Όλες τις διάνοιες έχει μαζέψει ο Κυριάκος. pic.twitter.com/d9e9AX3c26
ΑΤΤΙΛΑΣ (ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ, ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΣ) ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ (ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ). ΕΚΤΟΣ
ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ Ο ΔΑΒΑΚΗΣ. ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΑ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΣ... ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ
(Β)ΟΥΛΗΣ...
-
Περισσότερα θέματα, εδώ K A I εδώ.
Πριν από 4 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου