Ζήτημα χρόνου είναι η είσοδος ιδιωτών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς, βάσει των επιταγών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, και οι επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές απελευθερώνονται πλήρως σε δύο χρόνια. Ήδη το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προσανατολίζεται στην αναζήτηση στρατηγικής συμμαχίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με στόχο η εταιρεία, η οποία έχει συσσωρεύσει ζημίες ύψους περίπου 600 εκατομμυρίων ευρώ, να καταστεί βιώσιμη.
Το ζήτημα της εξέτασης εισόδου στρατηγικού συμμάχου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραδέχτηκε και ο υφυπουργός υποδομών, Νίκος Σηφουνάκης, με δηλώσεις του . Ο στρατηγικός σύμμαχος θα αναζητηθεί μεταξύ γαλλικού, γερμανικού και βελγικού σιδηροδρόμου, καθώς στις προϋποθέσεις που θέτει το υπουργείο είναι να πρόκειται για ευρωπαϊκή εταιρεία με μεγάλη σιδηροδρομική εμπειρία.
Σχέδιο για ΟΣΕ
Η λύση αυτή θα περιλαμβάνεται στο νέο επιχειρησιακό σχέδιο για τον ΟΣΕ, ενώ η αναζήτηση στρατηγικού εταίρου θα γίνει με διαγωνιστική διαδικασία στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης του Οργανισμού που θα ανακοινωθεί εντός του καλοκαιριού.
Ουσιαστικά ο σύμμαχος που τελικώς θα επιλεγεί, δεδομένης και της απελευθέρωσης, θα μπορεί να μισθώνει τη χρήση των γραμμών του ΟΣΕ από την εταιρεία διαχείρισης της υποδομής, ενώ, όπως όλα δείχνουν, θα επιλέξει να κινήσει τα τρένα του στις γραμμές-"φιλέτα" του δικτύου και συγκεκριμένα μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου