Με «ενισχυμένη σύνθεση», όπως τόνισε και ο ίδιος ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. τον επισκέφτηκε η τρόικα. Μετά την συνάντηση που κράτησε αρκετή ώρα ο Πρόεδρος δήλωσε:, «τα πράγματα είναι πλέον ανελαστικά και πρέπει ανελαστικά να βρούμε τρόπο συνεννόησης για να αποδεσμευτούν τα χρήματα (6η δόση) εγκαίρως». Όπως τόνισε, η καταβολή της έκτης δόσης συνδέεται άμεσα με τις υπογραφές του Γ. Παπανδρέου και του Α. Σαμαρά. Ξεκεθάρισε, πάντως, ότι «αν εξαρτάται από εμένα αν θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις είναι καθήκον μου να εξασφαλίσω τα χρήματα αυτά στον ελληνικό λαό» και επεσήμανε ότι τώρα πια «το θέμα είναι αν χρειαζόμαστε ή όχι τα λεφτά». Να ρωτήσουμε τον Αντώνη μήπως και έχει εκείνος να μας τα δώσει?
BINTEO! OI AΛΒΑΝΟΙ γκρέμισαν τα φράγματα...
-
*Analyse communiste internationale ·*
ΕΠΕΙΓΟΝ: Αλβανοί κατέρριψαν τα φράγματα στην παραλία Κακομέ στη νότια
Αλβανία, δηλώνοντας ότι οι παραλίες της χώρας α...
Πριν από 4 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου