Κάποτε ξεσηκώθηκαν και οι …πέτρες για τα θύματα της χούντας. Η «δημοκρατική» πολιτικο-οικονομική χούντα έχει σκοτώσει μέχρι στιγμής πάνω από 1.800 άτομα και το κρύβουν διότι δεν ανακοινώνουν όλες τις αυτοκτονίες, και δεν ανοίγει ..μύτη. Ούτε και τώρα που έχουμε θύμα τους στο κέντρο της Αθήνας. Ο ηλικιωμένος στο γράμμα που έγραψε, εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην πράξη της αυτοκτονίας. «Είμαι συνταξιούχος. Δεν μπορώ να ζω σε αυτές τις συνθήκες. Δεν ... μπορώ να ψάχνω για φαγητό στα σκουπίδια. Γι αυτό αποφάσισα να βάλω τέλος στη ζωή μου»... Το αίμα φωνάζει ,και κάποια στιγμή θα πέσει πάνω τους. Το να ανεχόμαστε όμως δολοφόνους να μας κυβερνούν σαν ζώα είναι ντροπή και αίσχος για όσους θέλουν να θεωρούν τον εαυτόν τους πολίτη μιας χώρας. Είμαστε δε τόσο κτήνη και ραγιάδες που οι παρόντες χειροκροτούσαν όταν τον έπαιρνε το ΕΚΑΒ. Τι; Για το… αύριο που θα είναι… η σειρά τους;
Τα απόνερα της δήθεν «εξουσίας» .
-
Υπόγεια συμφωνία Μητσοτάκη με Κασιδιάρη
Αυτά είναι τα «πουλέν» του Κασιδιάρη που στηρίζουν Βελόπουλο με εντολή από
τον Δομοκό! Το κόλπο με κόμμα-«μα...
Aλληλούια
-
Τ.Γκουριώτης σε Π.Παναγιωτόπουλο: «10 οικογένειες μοιράστηκαν τα 40 δισ. €
του Ταμείου Ανάκαμψης»!
Προκαλούν με την Ψήφο των Αποδήμων: Απευθείας...
Η ΕΛΛΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
-
ΑΘΗΝΑ 3-7-2020. Γράφει ο Καραχάλιος Σπυρίδων τού Κωνσταντίνου. Λένε ότι η
εμφάνιση πολλών συμπτώσεων μαζί σχηματίζει μια αλήθεια. Στη ζωή τού Έθνους
δεν υπ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου