Το έτος 2010 υποδέχτηκαν στην Αυστραλία και τη Νέας Ζηλανδίας, ενώ σταδιακά και οι υπόλοιπες περιοχές του πλανήτη προετοιμάζονται να καλωσορίσουν τη νέα χρονιά. Η Ωκεανία ήταν η πρώτη περιοχή που υποδέχθηκε το 2010, με σόου πυροτεχνημάτων. Το Σίδνεϊ υποδέχτηκε τη νέα χρονιά στις 15:00 ώρα Ελλάδας, με πυροτεχνήματα πάνω από την Όπερα του Σίδνεϊ και τη γέφυρα του λιμανιού της πόλης.
Οι Άγιοι, εφοβούντο περισσότερο την κατάκριση, παρά την αμαρτία τού άλλου...
-
Περισσότερα, εδώ.
=======================
Περισσότερα θέματα, εδώ.
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου